loading...
Bia 2 Hame Chiz
soon

سریال


http://www.imgiran.com/images/qosuqm8i7qjszzb9hioz.jpg
قسمت هفده و هجده (پایان فصل اول) اضافه شد Download Now

http://www.imgiran.com/images/iymp67oodiyewbzs6u3q.jpg
قسمت نود و چهار ، نود و پنج ، نود و شش اضافه شد Download Now

محسن یگانه
مجید یراحی
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 242 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

یکی از کاربردی ترین قابلیتهایی که شرکت ارتباطات سیار برای مشترکین خود در نظر گرفته است که بسیاری از مشترکین از آن بی خبر هستند امکان مشاهده صورت حساب آخرین دوره قبض موبایل به شکل آنلاین و از طریق اینترنت میباشد. این ویژگی که بسیار عالی است و شما رو از شوکه شدن در سر برج فارغ میکند (!) ، به سادگی و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه به همراه کدپستی مربوط به قبض موبایل قابل مشاهده میباشد. یعنی علاوه بر مشاهده صورتحساب تلفن خود میتوانید با دانستن کدپستی دوستان و اطرافیانتان صورتحساب موبایل آنها را نیز مشاهده کنید!

milad بازدید : 131 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید در گوشی‌های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‌ای دایورت می‌کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‌گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‌گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‌که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‌کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‌زده می‌شود که چطور شما توانسته‌اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‌تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‌هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.

milad بازدید : 88 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

هم اکنون قصد داریم یک ترفند عالی را به شما معرفی کنیم! ترفندی که شاید تاکنون به آن فکر کرده باشید اما آن را امکان پذیر نمیدانستید. در صورتی که شما نیز از کاربران مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر بوده باشید حتماً به این موضوع برخورد کرده اید که در لیست دوستان شما ، امکان مشاهده افراد آنلاین و آفلاین وجود دارد. یعنی کاربرانی که در حال حاضر آنلاین هستند و افرادی که هم اکنون آفلاین هستند. اما برای اولین بار امکان جالبی میسر شده است که به وسیله آن شما میتوانید یک آمار گیر 24 ساعته بر روی هر ID که بخواهید قرار دهید. سپس امکان مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن ID مورد نظر را در 24 ساعته گذشته و به شکل هر 10 دقیقه مشاهده کنید. به عنوان مثال 1 روز کامل به اینترنت سر نزدید و اطلاع ندارید که دوست شما در یاهو مسنجر آنلاین شده است یا خیر؟ با این ترفند میتوانید آمار آنلاین بودن دوست خود را در 24 ساعت گذشته مشاهده کنید و به نوعی مچ گیری نیز کنید.

milad بازدید : 95 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

این روزها بسیاری از کاربران در تب و تاب تهیه و نصب ویندوز 7 هستند. تعریف‌ها و نقدهای مختلفی که از ویندوز 7 شده باعث شده است که بسیاری از کاربران که تجربه خوبی از ویندوز ویستا نداشته‌اند به این ویندوز جدید تمایل پیدا کنند. علاوه بر آن آمار کاربرانی که پس از استفاده از این ویندوز از آن اعلام رضایت کردند بالا بوده و این موضوع نوید روزهای خوشی را برای مایکروسافت به ارمغان آورده است. اما در این میان عده‌ای از کاربران هستند که عقیده خاصی را دنبال می‌کنند. آن‌ها معتقدند که ویندوز 7، همان ویندوز ویستا است که توسط مایکروسافت کمی کاربر پسند‌تر شده است. در نتیجه همچنان ویندوز XP را ترجیح می‌دهند. اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. تفاوت‌های بین ویندوز 7 و ویستا قطعاً چیزی فراتر از یک تغییرات کوچک است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 18 قابلیت جالبی بپردازیم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از هیچ یک از آن‌ها خبری نبود. قابلیت‌هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‌شود.

milad بازدید : 95 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

یکی از مسائلی که تمامی افراد هنگام خرید دستگاه موبایل به آن توجه میکنند قدرت صدای گوشی هنگام پخش فایلهای صوتی است. این موضوع گاهی آنچنان مورد توجه قرار میگرد که یک گوشی تنها به علت قدرت پایین صدا در هنگام پخش موزیک مورد پسند واقع نمیشود. راهکارهای نرم افزاری و همین طور سخت افزاری متعددی برای بالا بردن صدای اسپیکر گوشی مطرح شده که یا پیچیده هستند یا نیاز به صرف هزینه مالی دارند. اما در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار عجیب و استثنایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید صدای هر نوع موبایلی را بالا ببرید و به نوعی حتی تحت افکت صوتی در فضا پخش کنید! بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی و تنها با یک ورق کاغذ!

milad بازدید : 152 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

milad بازدید : 90 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام موضوع برای این وبلاگ مناسب تر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 15,812
  • کدهای اختصاصی

    ساخت کد موزيک آنلاين

    انواع قالب و ابزار وبلاگ


    rozblog.com

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    چت روم

    چت روم
    نــرم افــزار هــای کــاربــردی

    Download Internet Explorer

    Download Firefox

    Download Flash Player

    Download IDM

    Download Winrar

    Download Yahoo! Messenger

    Download Babylon Dictionary

    Download Adobe Acrobat Reader

    Download Norton Antivirus