loading...
Bia 2 Hame Chiz
soon

سریال


http://www.imgiran.com/images/qosuqm8i7qjszzb9hioz.jpg
قسمت هفده و هجده (پایان فصل اول) اضافه شد Download Now

http://www.imgiran.com/images/iymp67oodiyewbzs6u3q.jpg
قسمت نود و چهار ، نود و پنج ، نود و شش اضافه شد Download Now

محسن یگانه
مجید یراحی
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 93 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

مومیایی 5000 ساله

 
مرد یخی 5000 ساله یکی از قدیمیترین مومیایی کشف شده تاریخ بشریت می باشد. این مومیایی 5000 ساله در توسط یک توریست آلمانی در هنگام کوه نوردی به طور اتفاقی در مرز ایتالیا و اتریش کشف شد.
دانشمندان با دستگاه پیشرفته امروزی تصویری از جسم زنده این مومیایی را شبیه سازی کردند که در آخرین عکس مشاهده می کنید

 

milad بازدید : 104 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار VLC media player یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نرم‌افزارهای پخش فایل‌های صوتی و تصویری در جهان است. VLC media player از مجموعه عظیمی از فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند، بر روی پلتفرم‌های متعددی عرضه شده است و از همه مهم‌تر رایگان و متن‌باز است. اکثر کاربران تنها برای گوش دادن به فایل‌های صوتی و یا مشاهده فایل‌های تصویری از VLC استفاده می‌کنند، اما قابلیت‌های این نرم‌افزار بسیار فراتر از این‌هاست. در این ترفند قصد داریم به معرفی 6 قابلیت ناشناخته VLC media player بپردازیم که کمتر کاربری از آن‌ها اطلاع دارد.

milad بازدید : 86 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

فرض کنید در حال دانلود یک فایل با حجم بالا از اینترنت هستید اما در میانه‌ی راه به دلیل پاک شدن فایل از روی سرور، دانلود، نیمه تمام باقی می‌ماند. در صورتی که از نرم‌افزار IDM برای دانلود فایل استفاده می‌کنید جایی برای نگرانی نیست. چرا که اگر یک لینک دیگر از آن فایل پیدا کنید می‌توانید دانلود را از آن جایی که قطع شده است ادامه دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم

milad بازدید : 82 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران محصولات امنیتی شرکت Kaspersky با آن سروکار دارند، مشاهده پیغام خطای Black list of licenses is corrupted است. این مشکل معمولاً به هنگام قطع ناگهانی به‌روزرسانی برنامه صورت می‌گیرد و پس از آن هر چه بر روی دکمه Fix it now کلیک کنید مشکل حل نمی‌شود. و تنها به‌روزرسانی برنامه انجام می‌گیرد و پیغام خطا باقی می‌ماند. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه حل این مشکل بپردازیم.

milad بازدید : 77 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

در صورتی که از آنتی‌‌ویروس Avira استفاده می‌‌کنید حتماً صدای ناهنجاری که به هنگام پیدا شدن یک فایل مخرب به گوش می‌‌رسد را شنیده‌‌اید. این صدا از اسپیکر‌‌ مادربورد به گوش می‌‌رسد در نتیجه می‌‌تواند در درازمدت بسیار آزاردهنده باشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه غیرفعال کردن این صدا و یا ایجاد تغییر در آن بپردازیم.

milad بازدید : 78 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneUp Utilities را می‌توان یکی از قدرت‌مندترین نرم‌افزارهای بهینه‌ساز ویندوز دانست. این نرم‌افزار می‌تواند سیستم شما را سریع‌تر و امن‌تر کند و تمامی این امکانات را در محیطی کاربرپسند برای شما فراهم نموده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک بازی مخفی شده در دل TuneUp Utilities بپردازیم.

milad بازدید : 87 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزارها پس از عرضه نسخه اولیه به تدریج تکمیل‌تر شده و نسخه‌های جدیدتری از آن‌ها توسط شرکت‌های سازنده ارائه می‌شود. گاهی ممکن است به هر دلیل نیازمند این باشید که بدانید نسخه یا ورژن (Version) دقیق نرم‌افزاری که از آن استفاده می‌کنید چیست. دانستن این موضوع گاهی در برخی از نرم‌افزارها بسیار ساده است و گاهی بسیار پیچیده. در این ترفند قصد داریم به معرفی 6 راه مختلف برای پی بردن به نسخه دقیق نرم‌افزارها بپردازیم.

milad بازدید : 75 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

اگر اهل دانلود فایل‌های ویدیویی نظیر فیلم و سریال از اینترنت باشید حتماً می‌دانید که اینگونه‌ فایل‌ها معمولا به صورت تکه تکه شده شامل چند فایل فشرده بر روی اینترنت قرار می‌گیرند و پس از دانلود آن‌ها بایستی آن‌ها را با یکدیگر ادغام کرد. اما مشکلی که در این خصوص وجود دارد این است که تا زمانی که تمامی فایل‌های تکه تکه شده را دانلود نکنید و در آخر آن‌ها را به هم متصل نکنید، امکان مشاهده فایل‌های ویدیویی را ندارید. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی نکته‌ای بپردازیم که با رعایت آن در نرم‌افزار WinRAR می‌توانید تنها با دانلود قسمت اول فایل تکه شده (Part 1) فشرده، پیش‌نمایشی از دقایق ابتدایی فایل ویدئویی را مشاهده کنید و سپس اقدام به دانلود سایر فایل‌های فشرده تکمیلی نمایید

milad بازدید : 88 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد، هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن می‌باشد. در این ترفند قصد داریم راه کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ها را ببندید. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های ویندوز عملی می‌باشد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام موضوع برای این وبلاگ مناسب تر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 93
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 15,815
  • کدهای اختصاصی

    ساخت کد موزيک آنلاين

    انواع قالب و ابزار وبلاگ


    rozblog.com

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    چت روم

    چت روم
    نــرم افــزار هــای کــاربــردی

    Download Internet Explorer

    Download Firefox

    Download Flash Player

    Download IDM

    Download Winrar

    Download Yahoo! Messenger

    Download Babylon Dictionary

    Download Adobe Acrobat Reader

    Download Norton Antivirus